درباره پادکست تیمچه

پادکست تیمچه در مهرماه سال 97 برای اولین بار منتشر  شد. تا به امروز 30 اپیزود آن آماده و 25 اپیزود منتشر شده است. این پادکست با موضوع اقتصاد و مسائلی که کمتر در رسانه‌های فارسی زبان در مورد آنها صحبت می‌شد شروع به کار کرد.

در ادامه در فصل دوم، علم و تعاریف اقتصادی را از طریق توضیح موضوعات روزمره برای مخاطبان بیان می‌کند. همچنین از اول سال 99 خانواده پادکست تیمچه از طریق برنامه ایوان اقتصاد به بررسی اتفاقات روز از طریق گفتگو با کارشناسان و مدیران حوزه‌های مختلف می‌پردازد.

تیمچه پلاس عضو دیگر خانواده پادکست تیمچه است که هربار موضوعی که محوریت آن توسعه و اقتصاد است را با روایتی داستان‌گونه و با نگاهی به تاریخ و سیاست بیان می‌کند.

در آبان 99 عضوی جدید به این خانواده اضافه شد و پادکست روزانه سابات با هدف ارائه یک مقاله مهم یا جالب اقتصادی در کمتر از 10 دقیقه شروع به کار کرد.

درباره من

من سینا موسوی کار خودم را به عنوان کارشناس ارتباطات و رسانه در سال 90 آغاز کردم. در مجموعه‌های مختلف مشغول به کار شدم و تجربه‌های جدیدی پیدا کردم. در اول سال 97 در شرکت رسانه‌ای دنیای اقتصاد مشغول به کار شدم و با سابقه علاقه به اقتصاد در بطن اخبار و تحلیل های اقتصادی قرار گرفتم. با توجه به علاقه و توان فنی برای تولید محتوای صوتی، اقدام به تولید پادکست به عنوان یک پروژه آخر هفته کردم .

بعد از استقبال از این پادکست بصورت جدی تر شروع به تهیه و تولید محتوای پادکست کردم.

کانال تلگرام پادکست تیمچه

درباره پادکست تیمچه